Księgowość uproszczona
Karta podatkowa, ryczałt ewidencjonowany:
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i ewidencji podatkowych ,do których zobowiązany jest podatnik,
- nadzór nad terminami, limitami oraz czynnikami mającymi wpływ na uzyskanie lub utratę prawa do w/w formy opodatkowania,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz kontrola poprawności wpłat do U.S.
Księga przychodów i rozchodów:
- prowadzenie i przechowywanie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
- prawidłowe księgowanie zdarzeń gospodarczych z podziałem na źródła przychodów oraz kosztów uzyskania przychodów,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy z uwzględnieniem pozostałych źródeł uzyskiwania przychodów,
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych.
Rejestr zakupów i sprzedaży VAT:
- prowadzenie i przechowywanie rejestru zakupu i rejestru sprzedaży VAT,
- bieżąca weryfikacja poprawności wystawianych i otrzymywanych faktur VAT,
- sporządzanie deklaracji VAT.
ZUS przedsiębiorcy:
- zgłaszanie, aktualizacja,
- wyrejestrowywanie z ZUS,
- sporządzanie deklaracji ZUS.
Pełna księgowość
- bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ewidencja środków trwałych i wyposażenia,
- ewidencja obrotu magazynowego,
- ewidencja do celów podatku VAT,
- rozliczanie w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
- monitoring rozrachunków, potwierdzanie sald,
- przygotowanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz raportów statystycznych,
- sporządzanie dokumentów związanych z zakończeniem roku obrotowego,
- sporządzanie analiz finansowych,
- uczestnictwo w badaniu sprawozdań finansowych,
- pomoc podczas kontroli organów skarbowych.